czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona Urzędu  Powiaty i gminy  Urząd Marszałkowski  Instrukcja obsługi  Kontakt
Jesteś w dziale: Strona główna / Oświata
 Drukuj informację

Data wprowadzenia: 2016-03-31 14:42:31

Informacja

 

INFORMACJA

Zgodnie z § 3.1. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 13 sierpnia 2013 r. ( Dz. U. z 2013 r. poz. 956 z późn. zm.) Dyrektor publicznego przedszkola, publicznej lub niepublicznej szkoły podstawowej, niepublicznego przedszkola (…) przekazuje burmistrzowi do dnia 15 maja roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, na który została przeprowadzona rekrutacja, informację zawierającą listę dzieci, którym gmina ma obowiązek zapewnić możliwość korzystania z wychowania przedszkolnego, nieprzyjętych do przedszkola.

Lista powinna zawierać:

  • imię, nazwisko, datę urodzenia dziecka oraz numer PESEL dziecka, a w przypadku braku numeru PESEL – serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  • imiona i nazwiska rodziców;
  • adres miejsca zamieszkania rodziców i dziecka.
 Podmiot udostępniający informację: reszel_gmina_miejsko_-_wiejska
Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Żoch Data wytworzenia informacji: 2016-03-31 14:42:31
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Żoch Data udostępnienia informacji: 2016-03-31 14:42:36
Wprowadził informację do BIP: Andrzej Jankiewicz Artykuł był wyświetlony: 984
Osoba, która zmieniła informację: Andrzej Jankiewicz Data aktualizacji informacji: 2016-03-31 14:42:36
Zobacz zmiany w rejestrze zmian »


Uprzejmie informujemy, iż jest to wersja archiwalna Biuletynu Informacji Publicznej.
Aktualne infromacje znajdują się na nowej stronie dostępnej pod adresem http://bip.reszel.warmia.mazury.pl/
Zamknij