czarnobiały0+1+2
 Strona główna  Strona internetowa Powiatu  Powiaty i gminy  Urząd Marszałkowski
 Drukuj informację

Data wprowadzenia: 2009-07-17 12:08:33

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza


Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, w ramach realizacji projektu „Wrota Warmii i Mazur – elektroniczna platforma funkcjonowania administracji publicznej oraz świadczenia usług publicznych” uruchomiło na portalu internetowym Wrota Warmii i Mazur w serwisie Cyfrowy Urząd Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa.


Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: http://cu.warmia.mazury.pl

Dodatkowo na platformie e-PUAP: http://epuap.gov.pl została uruchomiona Elektroniczna Skrzynka Podawcza o adresie: /20p0ln3gh4/SkrytkaESP

Do składania dokumentów dotyczących tylko spraw związanych z wydawaniem praw jazdy oraz rejestracją pojazdów została uruchomiona  na stronie internetowej https://www.esp.pwpw.pl/  Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca (ESP PiK).


Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Węgorzewie:
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (szczegółowe informacje o sposobie korzystania dostępne po połączeniu się z podanym adresem Elektronicznej Skrzynki Podawczej)
  2. Dostarczenie dokumentów do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Węgorzewie ul.3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pok. nr 12 (parter) na informatycznych nośnikach danych, które umożliwiają zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru:
    1. Dyskietka 1,44 MB
    2. Pamięć masowa USB
    3. Płyta CD-RW
Urzędowe poświadczenie odbioru

Urzędowe poświadczenie odbioru zawiera pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.

  1. Dokument doręczony do Starostwa za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zostanie poświadczony drogą elektroniczną na adres nadawcy elektronicznym urzędowym poświadczeniem odbioru.
  2. Dokument doręczony do Starostwa na nośniku danych zostanie poświadczony poprzez zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru na tym samym nośniku danych z którego dostarczono dokument.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Węgorzewie:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. DOC, RTF
    2. XLS
    3. CSV
    4. TXT
    5. Open document
    6. GIF, TIF, BMP, JPG
    7. PDF
    8. ZIP, RAR
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
 Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe_w Węgorzewie
Osoba, która wytworzyla informację: Administrator Data wytworzenia informacji: 2009-07-17 12:08:33
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator Data udostępnienia informacji: 2009-07-17 12:08:37
Wprowadził informację do BIP: Redaktor Serwisu Artykuł był wyświetlony: 1976
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data aktualizacji informacji: 2015-07-10 14:04:51
Zobacz zmiany w rejestrze zmian »


Uprzejmie informujemy, iż jest to wersja archiwalna Biuletynu Informacji Publicznej.
Zamknij